Biuro CitySpace Park Rozwoju - ul. Konstruktorska 12A, Warszawa Mokotów - BazaBiur.pl

CitySpace Park Rozwoju - biuro serwisowane / wirtualne

Warszawa, Mokotów, ul. Konstruktorska 12A

Opis centrum

W CitySpace rozumiemy, jak ważne jest znalezienie odpowiedniej lokalizacji dla Państwa firmy. Dlatego naszym głównym celem jest dostarczanie wysokiej jakości pomieszczeń biurowych w najlepszych lokalizacjach. Nasza oferta produktów i usług dodatkowych to gwarancja uzyskania wszelkiej koniecznej pomocy umożliwiającej rozwój Państwa firmy.

Dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla biznesu i profesjonalnego wsparcia dla wszystkich klientów sprawia, że nasza firma to więcej niż biura, to doskonałe miejsce do pracy.

Park Rozwoju to nowoczesny kompleks biurowy klasy A, składający się z dwóch budynków liczących po 7 kondygnacji naziemnych. Przeszklona elewacja budynku zapewnia optymalne doświetlenie wnętrz biurowych. Co istotne, projektowi Park Rozwoju nadano prestiżowy certyfikat BREEAM z oceną „bardzo dobry”. Każdy budynek posiada wewnętrzny zielony dziedziniec. Ten funkcjonalny zespół biurowy wpisuje się w zielone otoczenie, w którym, obok centralnego elementu dziedzińca zewnętrznego, zaprojektowano przestrzenie do wypoczynku i do rekreacji na świeżym powietrzu, m.in. siłownię czy kantynę.

Opis lokalizacji

Pokaż na mapie

MAPA

WARSZAWA

Park Rozwoju to nowoczesny kompleks biurowy w samym centrum mokotowskiej dzielnicy biznesowej. Zlokalizowany jest przy ul. Konstruktorskiej, w kwadracie ulic Sasanki, Żwirki i Wigury, Wołoskiej oraz Racławickiej, w zasięgu 6 minut drogi od międzynarodowego lotniska im. Fryderyka Chopina oraz 10 minut od centrum Warszawy. Obiekt posiada bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. W bliskim zasięgu znajduje się również Galeria Mokotów, jedna z najważniejszych galerii handlowych tej części Warszawy. Okolica oferuje ponadto liczne udogodnienia, w tym restauracje i hotele.

Warunki komercyjne

  • Wielkość centrum 149 stanowisk
  • Szacunkowa dostępność 23%
  • Minimalny okres najmu 30 dni
  • Koszt miesięczny za osobę od

Udogodnienia centrum

  • Aneks kuchenny z wyposażeniem
  • Eventy społecznościowe
  • Obsługa recepcyjna
  • Przestrzeń networkingowa
  • Sale konferencyjne
  • Uchylne okna
  • Urządzenia biura
  • WiFi
  • Wsparcie IT

Informacje o centrum

  • Data otwarcia centrum Lipiec 2017
  • Certyfikat zielonego budynku BREEAM - znakomity
  • Powierzchnia centrum 1 280 m²
  • Liczba miejsc parkingowych 20

Jesteś zainteresowany tą ofertą?

Zadzwoń i dowiedz się więcej

Podobne biura

Zapytanie zbiorcze

Zapytanie w sprawie biura:

Wybrane biura

    Wypełnij formularz

    *
    *
    *
    *
    *

    Formularz kontaktowy

    Wybierz oddział

    Wypełnij formularz

    *
    *
    *
    *