
Opis budynku
Nowy kompleks biurowy firmy GTC oferować będzie około 33 500 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem. Każdy z biurowców – 11, 8 i 5-cio kondygnacyjny – wyposażony zostanie w pełną klimatyzację z możliwością sterowania, podwieszane sufity, nowoczesne systemy zarządzania budynkiem i telekomunikacyjne, profesjonalną ochronę, wykładziny podłogowe oraz uchylne okna. W budynkach znajdować się będzie ponadto dwupoziomowy parking podziemny mieszczący ponad 500 stanowisk parkingowych. Zakończenie 1 fazy projektu – budynku B o około 11 900 m2 biur na wynajem – planowane jest w 2012 r. Kolejna faza inwestycji obejmująca budynki A i C oddana zostanie do użytku w 2013 r.
Opis lokalizacji
Centrum Biurowe Karkonoska powstaje przy skrzyżowaniu Al. Karkonoskiej, stanowiącą główną drogę wjazdową do Wrocławia oraz ul. Przyjaźni. Dodatkowymi atutami lokalizacji kompleksu są: bliskość centrum miasta (około 10 minut jazdy samochodem), Węzła Bielańskiego (około 5 minut jazdy samochodem), gdzie znajduje się skrzyżowanie dróg krajowych i autostrady A4 oraz największe obiekty handlowo-usługowe we Wrocławiu, jak również dogodna komunikacja z lotniskiem (około 20 minut jazdy samochodem).
Warunki komercyjne
Budynek całkowicie wynajęty.
Informacje o budynku
- Status budynku Wstrzymany
- Całkowita powierzchnia budynku 12 000 m²
- Współczynnik miejsc parkingowych 1 / 70 m²
- Certyfikat zielonego budynku -
- Data zakończenia budowy 18 miesięcy
- Całkowita powierzchnia biurowa netto w budynku 11 930 m²
- Liczba miejsc parkingowych 375
Standardowe wykończenie
Klimatyzacja
Podwieszany sufit
Okablowanie elektryczne
Tryskacze
Czujniki dymu
Wykładzina
Recepcja
Ochrona budynku
Kable światłowodowe
Uchylne okna
Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zadzwoń i dowiedz się więcej
Możesz też zostawić swój numer, a my skontaktujemy się z Tobą
Podobne biura
Logowanie
Nie pamiętasz hasła?
Aby zresetować hasło, wpisz pełny adres e-mail, którego używasz do logowania się na swoim koncie.
Rejestracja
Załóż konto już dziś!
Dzięki rejestracji będziesz mógł dodawać wybrane budynki do ulubionych, tworzyć tabele z porównaniami biur, personalizować i zapisywać swoje filtry oraz pobierać raporty.