W trakcie VII Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych zebrano rekordową kwotę 360 100 zł. na rzecz podopiecznych Instytutu Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka. Łącznie, w ciągu siedmiu edycji imprezy udało się pozyskać aż 1 180 000 zł. Patronat honorowy nad turniejem objął Polski Związek Piłki Siatkowej. Zawody wygrała firma Panattoni Europe.
WARSZAWA, 5 sierpnia 2016 r. – W czwartek, 4 sierpnia w warszawskim klubie La Playa Music Bar firmy związane z sektorem nieruchomości wspólnie ustanowiły charytatywny rekord. W trakcie VII Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych organizowanego przez JLL zebrano aż 360 100 zł – najwięcej wśród dotychczasowych edycji. W rozgrywkach wzięły udział 44 drużyny (308 zawodników), a w imprezie łącznie ok. 1 500 osób.
Środki pozyskane z rejestracji drużyn, aukcji przedmiotów od sponsorów i indywidualnych datków zostaną przeznaczone na zakup dwóch samochodów dostawczych przeznaczonych do transportu krwi i środków lekopochodnych dla Instytutu Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka. Czek na kwotę 360 100 zł z rąk Tomasza Trzósło, Dyrektora Zarządzającego JLL w Polsce oraz Mirosława Wachowiaka - Wiceprezesa Polskiego Związku Piłki Siatkowej odebrały Elżbieta Golińska -Członek Zarządu Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia Dziecka; Krystyna Ławicka - Wiceprezes Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia Dziecka oraz Małgorzata Syczewska, Dyrektor Instytutu Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka.
Tomasz Trzósło, Dyrektor Zarządzający JLL w Polsce, powiedział: „Aż 360 100 zł pozyskane w trakcie siódmej edycji Turnieju to absolutny rekord i wynik, z którego wszyscy możemy być dumni. Łącznie, od 2010 r. zebraliśmy razem aż 1 180 000 złotych na rzecz podopiecznych różnych fundacji. Dziękujemy wszystkim firmom, partnerom, sponsorom, osobom biorącym w aukcji za ich hojność, otwartość i współpracę, a drużynom siatkarskim za sportowe emocje i walkę do ostatniego gwizdka. To wielki sukces całej branży. Do zobaczenia za rok na VIII edycji Turnieju.”
Po zaciętych rozgrywkach w pięknym stylu zwyciężyła drużyna Panattoni Europe, drugie miejsce zajęli zawodnicy z Bird & Bird, a trzecie - Skanska. Łącznie w Turnieju zagrały 44 drużyny złożone z przedstawicieli takich firm jak: Adgar Poland, Allen & Overy, AXI Immo, Baker & McKenzie, Balmain, Bird & Bird, BNP Paribas Real Estate, Capital Park, CBRE, Colliers, Cushman & Wakefield, ECE, Echo Investment, FBSerwis, Ghelamco, Go4Energy, Greenberg Traurig, GTC, HB Reavis, Heitman, ING, JLL, Knight Frank, Metro Properties, MLP Group, NAI Estate Fellows, Neinver, Nuvalu, Panattoni Europe, Peakside Capital, Polski Holding Nieruchomości S.A., Prologis, PZU Inwestycje, Savills, SEGRO, Skanska, Tétris, Torus, TPA Horwath, TriGranit, Unibail-Rodamco, Valad, White Star Real Estate oraz Xcity Investment. Łącznie odbyły się aż 104 mecze.
Sponsorami VII Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych byli: Barika, Berlin Hyp, Bike2Box, GOART Pracownia Reklamy, House of Tudor, La Playa Music Bar, Medicover, Olivia Business Centre, Przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia, Prime Property Marketing, Stewart Title Limited, STIXX Bar & Grill, jak również osoby indywidualne – Agata Gola i Sunny Ahuja.
Patronami medialnymi wydarzenia byli: Bazabiur.pl, Eurobuild CEE, EuropaProperty.com, Nowa Warszawa, Outsourcing & More/Outsourcingportal.pl, Poland Today, PRCH, Property News, Retailnet.pl, Shopping Center Poland, Tereny Inwestycyjne Info i Warsaw Business Journal Observer.