Coca‑Cola HBC Polska - lider polskiego rynku napojów bezalkoholowych - wynajęła ponad 5 500 mkw. powierzchni biurowej w warszawskim kompleksie Business Garden. W procesie poszukiwania optymalnej lokalizacji, negocjowania warunków umowy oraz przygotowania długoterminowej strategii najmu firmie Coca-Cola doradzali eksperci JLL. Zespół JLL był również odpowiedzialny za doradztwo w zakresie środowiska pracy (workplace advisory) oraz zarządzanie zmianą, jak również doradztwo techniczne w tym nadzorowanie procesu przygotowania powierzchni.
Coca‑Cola HBC Polska, należąca do Coca‑Cola Hellenic Bottling Company AG, jest odpowiedzialna za produkcję, sprzedaż i dystrybucję marek napojów należących do The Coca‑Cola Company. Jest również liderem wśród firm odpowiedzialnych społecznie, dlatego na wybór biura miały wpływ nie tylko lokalizacja, czy bogata oferta usług, ale również rozwiązania przyjazne dla środowiska, takie jak wysokiej klasy rozwiązania ekologiczne czy udogodnienia zwiększające komfort codziennej pracy, a także te, stworzone z myślą o osobach, które cenią sobie aktywny tryb życia.
Nowe biuro firmy mieści się w budynku B6 wchodzącym w skład Business Garden, gdzie Coca-Cola zajęła całe 1, 2 i część 3 piętra oraz otrzymała wyłączny dostęp do dwóch przestronnych tarasów. Wnętrze biura inspirowane jest markami, które znajdują się w ofercie Coca-Cola HBC Polska.
„Tworzenie przyjaznego miejsca pracy jest jednym z kluczowych priorytetów naszej firmy zarówno w Coca-Cola HBC w Polsce, jak i w krajach bałtyckich, z którymi współtworzymy wspólną jednostkę biznesową. Rok temu zdecydowaliśmy o zmianie biura i zaangażowaliśmy do tworzenia tego projektu naszych pracowników. Wybraliśmy kompleks Business Garden, który łączy ciekawą architekturę z wygodnym, otwartym i inspirującym środowiskiem pracy. Zmiana siedziby była wyzwaniem dla naszego zespołu projektowego, jak i kierownictwa firmy, a wszystkie decyzje – od designu, przez nowoczesne rozwiązania poprawiające komfort pracy – były inicjowane przez zespół projektu „Nowe Biuro – Nowe możliwości”, liczący 72 ambasadorów. Tym przedsięwzięciem udowodniliśmy, że razem jesteśmy w stanie robić niezwykłe rzeczy”, przyznaje Liza Shybanova, BU HR Manager Poland and Baltics.
Business Garden to nowoczesny kompleks biurowy zapewniający najemcom możliwość stworzenia komfortowych warunków pracy. Sprzyjają temu elastyczne i bardzo dobrze doświetlone powierzchnie biurowe oraz dostęp do szeregu udogodnień – restauracji, klubu fitness oraz wspaniałego ogrodu, dającego przestrzeń do relaksu czy pracy na świeżym powietrzu
„Jest nam bardzo miło, że spółka Coca-Cola HBC Polska dołączyła do grona najemców Business Garden w Warszawie. Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka doceniła walory i liczne udogodnienia dostępne w kompleksie. Z racji na dopasowany układ powierzchni biurowej i usytuowanie budynku wśród zieleni, Business Garden jest komfortowym miejscem pracy dla pracowników, co jak wiemy było bardzo ważnym elementem dla klienta przy wyborze nowej lokalizacji”, mówi Karolina Pawłowska, Leasing Manager, Vastint Poland Sp. z o.o.
Business Garden składa się z siedmiu budynków, oferujących łącznie ponad 90 000 mkw. powierzchni biurowej, hotelowej, konferencyjnej, handlowej i usługowej. Kompleks położony jest przy ulicy Żwirki i Wigury, niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej łączącej lotnisko z Dworcem Centralnym. Ponadto w pobliżu kompleksu planowana jest nowa trasa ekspresowa – NS, łącząca południowe dzielnice miasta z obwodnicą Warszawy. Na terenie kompleksu funkcjonuje także hotel, centrum konferencyjne, restauracja i klub fitness. Całość dopełnia rozległy ogród z infrastrukturą sportową.