Dealz debiutuje w Nowym Sączu

Dealz, część największej w Europie sieci dyskontów – Poundland, wynajął blisko 460 mkw. powierzchni w Galerii Sandecja. Będzie to pierwszy sklep tej marki w Nowym Sączu, a jego otwarcie zaplanowano jeszcze w tym roku. W procesach negocjacyjnych właścicielowi Galerii Sandecja, firmie TK Development, doradzają eksperci z agencji doradczej JLL, która jest również wyłącznym agentem ds. komercjalizacji centrum.

Dealz jest obecny na polskim rynku od początku ubiegłego roku. Koncept od początku zakładał dynamiczną ekspansję w naszym kraju i w zaledwie kilkanaście miesięcy otworzył 27 sklepów (włączając Nowy Sącz), oferujących szeroki wybór produktów spożywczych, drogeryjnych, artykułów papierniczych, do dekoracji i wyposażenia domu oraz zabawek. 

„Wejście Dealz do Sandecji przekłada się na jeszcze większą różnorodność oferty naszej galerii, którą rozwijamy w duchu najnowszych trendów na europjejskim rynku handlowym i w oparciu o potrzeby naszych gości. Oznacza to, że Sandecja służy nie tylko codziennym czy weekendowym zakupom, ale staje się również atrakcyjnym miejscem spotkań, gdzie mieszkańcy mogą odetchnąć i spędzić swój wolny czas. Sprzyja temu uatrakcyjnianie strefy food court, do której niebawem wprowadzi się kolejny koncept gastronomiczny - Thai Express oferujący kuchnię orientalną”, tłumaczy Zygmunt Chyla, Prezes Zarządu TK Polska Operations S.A.

Galeria Sandecja to centrum handlowe w Nowym Sączu o łącznej powierzchni ponad 40 tys. mkw., w którym znajduje się blisko 100 sklepów oraz punktów usługowych i gastronomicznych. Zlokalizowana przy ul. Węgierskiej galeria jest doskonałym miejscem zakupów i spotkań ze znajomymi zarówno dla mieszkańców Nowego Sącza i okolic, jak również gości ze Słowacji. W gronie najemców centrum znajduje się między innymi hipermarket Carrefour, H&M, New Yorker, Martes Sport, Douglas, Orsay, Wojas, CCC i wiele innych.

Weronika Kuna

Drugie półrocze 2019 to dla Sandecji bardzo intensywny czas. Oprócz debiutu Dealz, swoje dotychczasowe umowy przedłużyły - perfumeria Douglas oraz operatorzy telekomunikacyjni Orange i T-Mobile. Odpowiednio dobrana oferta galerii to sytuacja win-win zarówno dla gości, którzy w wygodny sposób mogą spełnić potrzeby zakupowe, jak i najemców, którzy z sukcesem realizują swoją strategię biznesową.

Weronika Kuna

z działu Retail JLL Poland

Udostępnij artykuł

Formularz kontaktowy

Wybierz oddział

Wypełnij formularz

*
*
*
*