Strona używa ciasteczek. Strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej.



Anna Bartoszewicz-Wnuk dla Bankier.TV. Jak pracownicy JLL tworzyli nowe biuro?

Opracowaliśmy nową aranżację biura z uwzględnieniem stylów pracy, nowego rozkładu stanowisk, funkcji oraz lokalizacji poszczególnych działów. Stworzyliśmy przestrzeń dostosowaną zarówno do pracy w grupie, w obrębie własnego działu, jak również pracy projektowej z osobami z różnych departamentów czy pracy w pełnym skupieniu.

Punktem wyjścia do rozważań o kształcie naszego nowego biura było określenie, co tworzy wartość naszej organizacji i położenie nacisku na takie rozwiązania przestrzenne i technologiczne, które sprzyjają jakości pracy. Chcieliśmy stworzyć miejsce pracy przyjazne pracownikom, wspierające produktywność i kreatywność, ale i odzwierciedlające „ducha firmy”. Poza uniwersalnymi kryteriami wyboru powierzchni biurowej, myśleliśmy o jakości przestrzeni, jej wykorzystaniu i zaprojektowaniu w odpowiedni sposób. Workplace Strategy, czyli opracowywanie strategii środowiska pracy, to jedna z usług, jakie oferujemy naszym klientom. Usługa ta jest w Polsce coraz bardziej popularna, coraz więcej firm analizuje swoje środowisko pracy i odpowiednio modyfikuje wymagania. My zdecydowaliśmy się na pełną analizę środowiska pracy, i w konsekwencji całkowicie zmieniliśmy nasze biuro, próbując jak najlepiej dopasować je do potrzeb pracowników, a jednocześnie poprawić komunikację, produktywność i współpracę.