Nowa nazwa doskonale sprawdzi się w komunikacji globalnej i aplikacjach cyfrowych
Chicago, Londyn, Singapur, Warszawa, 4 marca 2014 r. – Jones Lang LaSalle, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości komercyjnych, ogłasza zmianę nazwy na JLL i wprowadzenie odświeżonego logo.
Nowa nazwa i logo są:
- Łatwo rozpoznawalne w komunikacji globalnej
- Łatwe do zapamiętania i wymówienia w wielu językach
- Odpowiednie do zastosowania w aplikacjach cyfrowych i komunikacji za pośrednictwem kanałów mobilnych
Skrócenie nazwy Jones Lang LaSalle do JLL jest naturalnym etapem w rozwoju firmy działającej na skalę globalną, na wielu rynkach i wyróżniającej się doświadczeniem w obszarze nieruchomości.
Charles Doyle, Chief Marketing and Communications Officer, JLL, komentuje: „Pomimo zmiany nazwy, nasza kultura organizacyjna, wartości i najwyższa jakość usług świadczonych na rzecz klientów pozostają bez zmian. Nowa, uniwersalna i krótka nazwa ma szereg zalet, przede wszystkim jest łatwa do wymówienia, zapamiętania i ekspozycji. To dla nas bardzo istotne, jako że działamy na rynkach nieruchomości całego świata".
Aneta Parzuchowska, Dyrektor Działu Marketingu w Europie Środkowo - Wschodniej, JLL, wyjaśnia: „Zmiana nazwy to również wyraz dopasowania się do różnych stylów i kanałów komunikacji na świecie, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które wykorzystują nowoczesne technologie i aplikacje mobilne".
Charles Doyle dodaje: „Logo JLL oddaje charakter marki. Symbolizuje globalny zasięg firmy wyrastającej z lokalnych korzeni, doświadczenie, ekspertyzę oraz bliską współpracę z klientami".
Zmiany w zapisie nazwy i logo JLL zostaną wdrożone na całym świecie w ciągu dwóch lat. Nazwa prawna firmy – Jones Lang LaSalle Incorporated (w Polsce - Jones Lang LaSalle Sp. z o.o.) oraz nazwa jej spółki zależnej – LaSalle Investment Management pozostają bez zmian.