Spaces Marszałkowska - biuro serwisowane / coworkingowe

Warszawa, Śródmieście, ul. Marszałkowska 126/134

Opis centrum

Spaces Marszałkowska to projekt biurowo–handlowy klasy A+ zlokalizowany w samym centrum Warszawy. Mieści się u zbiegu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. Obiekt oferuje ponad 13 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej oraz ok. 3 000 m2 powierzchni handlowej do wynajęcia. Budynek przy Marszałkowskiej 126/134 powstał na miejscu Spółdzielczego Domu Handlowego „Sezam”, który był jednym z elementów wielkiego przedsięwzięcia architektonicznego Ściany Wschodniej. Spaces Marszałkowska składa się z 10 kondygnacji naziemnych oraz 3 podziemnych. Na parterze i 1. piętrze budynku znajduje się galeria handlowa, w której mieszczą się sklepy renomowanych marek. Nad nimi zlokalizowane są kondygnacje biurowe. Na trzech podziemnych kondygnacjach mieszczą się miejsca parkingowe. Ten nowoczesny projekt biurowy oferuje pełen standard wykończeń, m.in. podnoszone podłogi, podwieszany sufit, pełne okablowanie, kable światłowodowe oraz klimatyzację. Obiekt wyposażony jest w recepcję, ochronę budynku oraz kontrolę dostępu do budynku. System inteligentnego zarządzania budynkiem BMS zapewnia nowoczesne i komfortowe środowisko pracy. Warto zaznaczyć, że budynek Spaces w Warszawie posiada certyfikat BREEAM, który jest potwierdzeniem zrównoważonego powstawania konstrukcji.

Opis lokalizacji

Pokaż na mapie

MAPA

WARSZAWA

Kompleks Spaces Marszałkowska zlokalizowany jest w samym sercu Warszawy. Marszałkowska 126/134 mieści się przy kluczowym trakcie komunikacyjnym przebiegającym przez centrum miasta. W pieszej odległości znajduje się pełna gama połączeń autobusowych i tramwajowych, dzięki którym można dostać się do każdej dzielnicy Warszawy. O strategicznym położeniu obiektu stanowi bliskość stacji metra Świętokrzyska, na której krzyżują się dwie linie warszawskiego metra. Marszałkowska 126/134 w Warszawie to także bliskość wielu obiektów gastronomicznych, w których można zjeść lunch lub urządzić eleganckie spotkanie biznesowe.

Warunki komercyjne

  • Liczba stanowisk pracy 810
  • Minimalny okres najmu 30 dni

Udogodnienia centrum

  • Aneks kuchenny z wyposażeniem
  • Biura w pełni umeblowane
  • Budki / salki do rozmów telefonicznych
  • Dostępność dla osób niepełnosprawnych
  • Ethernet (LAN)
  • Eventy społecznościowe
  • Kawa, herbata i inne napoje
  • Kawiarnia z obsługą baristy
  • Ksero
  • Miejsce przyjazne zwierzętom
  • Obsługa recepcyjna
  • Przestrzeń eventowa
  • Sale konferencyjne
  • Serwis sprzątający
  • Strefa spotkań nieformalnych
  • Telefony IP
  • Usługi kurierskie / pocztowe
  • WiFi

Informacje o centrum

  • Data otwarcia centrum Grudzień 2018
  • Certyfikat zielonego budynku BREEAM - Bardzo dobry
  • Powierzchnia centrum 6 192 m²

Jesteś zainteresowany tą ofertą?

Zadzwoń i dowiedz się więcej

Podobne biura

Zapytanie zbiorcze

Zapytanie w sprawie biura:

Wybrane biura

    Wypełnij formularz

    *
    *
    *
    *
    *

    Formularz kontaktowy

    Wybierz oddział

    Wypełnij formularz

    *
    *
    *
    *