Akcja IMMOFINANZ i JLL mająca na celu promowanie postaw proekologicznych już na półmetku
WARSZAWA, 16 sierpnia 2016 r. – W pięciu warszawskich biurowcach należących do IMMOFINANZ - Crown Point, Crown Tower, Taifun, IO1 oraz Cybernetyki Office Center – prowadzona jest akcja „Green Summer” („Zielone Lato”). Akcja została na podstawie komiksu „Zielony Przewodnik JLL” („JLL Green Office Guide”). Przewodnik w prosty i przejrzysty sposób opisuje jak dbać o środowisko i swoje zdrowie.
Zrównoważony rozwój i dbanie o środowisko naturalne staje się coraz bardziej istotnym tematem, który dotyczy każdego z nas. W odpowiedzi na zapytania i zapotrzebowanie pracowników biurowych, firma JLL stworzyła „Zielony Przewodnik”, czyli listę dobrych przykładów do naśladowania i wytycznych, które w łatwy sposób można wprowadzić w miejscu pracy.
Głównym celem akcji „ Zielone Lato” jest promowanie postaw proekologicznych. Najemcy powierzchni biurowych biorą udział w różnego rodzaju akcjach edukacyjnych, warsztatach czy konkursach. Mają także do dyspozycji kilkadziesiąt bezpłatnych rowerów. Każdy chętny może wypożyczyć rower i cieszyć się z jazdy przez 72 godziny, bez ponoszenia kosztów. Akcja rozpoczęła się rozdawaniem bezpłatnych, świeżych soków owocowych.
Firma JLL, zarządca nieruchomości i twórca akcji „Green Summer”, planuje także w najbliższym czasie wiele innych atrakcji dla najemców w wybranych biurowcach.
Małgorzata Więcko, Dyrektor w Dziale Zarządzania Nieruchomościami, JLL, mówi: “Jedną z zasad firmy JLL jest promowanie postaw proekologicznych zarówno wśród naszych pracowników, jak i wśród firm – najemców budynków, którymi zarządzamy. Cieszymy się, że nasz pomysł spodobał się IMMOFINANZ i dzięki wspólnej akcji najemcy pięciu warszawskich biurowców mają okazję wypożyczyć bezpłatnie rower, skorzystać z mobilnego serwisu dla rowerzystów, zrobić ekologiczne zakupy czy brać udział w takich konkursach jak np. Schody-Nagrody.”
Akcja będzie prowadzona do końca września.
„Naszym celem jako inwestora na rynku nieruchomości biurowych jest nie tylko wynajmowanie powierzchni, ale także bliska współpraca z najemcami. Ważna jest dla nas tzw. „wartość dodana”, często skierowana bezpośrednio do pracowników firm mających siedziby w naszych budynkach. Pomysł inicjatywy związanej z ekologią doskonale się przyjął wśród osób pracujących w naszych biurowcach, czego potwierdzeniem jest ich duże zaangażowanie na poszczególnych etapach tego projektu”, komentuje Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations, IMMOFINANZ.