Opis centrum
Komfortowe, ergonomicznie i doskonale wyposażone biura CitySpace w nowoczesnym kompleksie Park Rozwoju to propozycja dla firm i przedsiębiorców stawiających na rozwój i innowacyjność. Kompleks usytuowany jest w kameralnej, spokojnej części biznesowego Mokotowa. To tu swoje siedziby mają renomowane korporacje, a także stawiające pierwsze kroki startupy.
Mądrze pomyślane i doskonale wyposażone biura CitySpace w Parku Rozwoju to idealne miejsce zarówno dla małych i średnich firm, jak również dla freelancerów.
Zróżnicowana oferta biur CitySpace w Parku Rozwoju pozwala na stworzenie optymalnego miejsca do pracy. Takiego, które adresuje konkretne potrzeby biznesowe. Dodatkowym atutem kompleksu są cyklicznie organizowane wydarzenia networkingowe, dające możliwość na nawiązanie nowych relacji biznesowych.
Biura CitySpace na biznesowym Mokotowie są częścią kompleksu klasy A, składającego się z dwóch 7-kondygnacyjnych budynków. Każdy z budynków posiada pełen zieleni dziedziniec. To doskonałe miejsce na relaks w pracy i po pracy, także dla najemców CitySpace.
Wyróżnikiem kompleksu jest nowoczesna, przemyślana architektura. Przeszklona elewacja sprawia, że biura są bardzo dobrze doświetlone naturalnym światłem, nawet w pochmurne dni.
Do dyspozycji najemców są liczne miejsca parkingowe. Usytuowano je na dwóch kondygnacjach podziemnego parkingu.
Opis lokalizacji
Park Rozwoju to nowoczesny kompleks biurowy w samym centrum mokotowskiej dzielnicy biznesowej. Zlokalizowany jest przy ul. Konstruktorskiej, w kwadracie ulic Sasanki, Żwirki i Wigury, Wołoskiej oraz Racławickiej, w zasięgu 6 minut drogi od międzynarodowego lotniska im. Fryderyka Chopina oraz 10 minut od centrum Warszawy. Obiekt posiada bardzo dobry dostęp do środków transportu publicznego, zarówno autobusów i tramwajów na ul. Marynarskiej oraz Wołoskiej, jak i znajdujących się niedaleko stacji Szybkiej Kolei Miejskiej i Kolei Mazowieckiej Warszawa Służewiec oraz metra Wilanowska. W bliskim zasięgu znajduje się również Galeria Mokotów, jedna z najważniejszych galerii handlowych tej części Warszawy. Okolica oferuje ponadto liczne udogodnienia, w tym restauracje i hotele.
Warunki komercyjne
- Liczba stanowisk pracy 155
- Minimalny okres najmu 30 - 365 dni
Udogodnienia centrum
- Aneks kuchenny z wyposażeniem
- Biura w pełni umeblowane
- Budki / salki do rozmów telefonicznych
- Dostępność dla osób niepełnosprawnych
- Ethernet (LAN)
- Eventy społecznościowe
- Kawa, herbata i inne napoje
- Kawiarnia z obsługą baristy
- Ksero
- Miejsce przyjazne zwierzętom
- Obsługa recepcyjna
- Przestrzeń eventowa
- Sale konferencyjne
- Serwis sprzątający
- Strefa spotkań nieformalnych
- Telefony IP
- Usługi kurierskie / pocztowe
- WiFi
Informacje o centrum
- Data otwarcia centrum Lipiec 2017
- Certyfikat zielonego budynku BREEAM - Znakomity
- Powierzchnia centrum 1 320 m²
Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zadzwoń i dowiedz się więcej
Podobne biura
Spaces Marszałkowska
Warszawa, Śródmieście, ul. Marszałkowska 126/134
Powierzchnia centrum: 6 192 m²
Logowanie
Nie pamiętasz hasła?
Aby zresetować hasło, wpisz pełny adres e-mail, którego używasz do logowania się na swoim koncie.
Rejestracja
Załóż konto już dziś!
Dzięki rejestracji będziesz mógł dodawać wybrane budynki do ulubionych, tworzyć tabele z porównaniami biur, personalizować i zapisywać swoje filtry oraz pobierać raporty.