Opis centrum
Biura w Hotelu Europejskim to niezwykłe miejsce na rozwój Twojej firmy. Budynek został wybudowany w połowie XIX w. i stał się najbardziej nowoczesnym i ekskluzywnym hotelem w tej części Europy. Ostatnią cechę można przypisać obecnie znajdującym się tam biurom. Na 2 piętrach budynku klasy A jest ponad 4 000 m2, na których znajdują się biura serwisowane, coworkingowe i salki konferencyjne. Wszystkie pomieszczenia urządzone są w wysokim standardzie, zgodnie z najnowszymi trendami. Dodatkowym atutem jest darmowy dostęp do udogodnień takich jak: kolorowe wydruki, media, wsparcie IT, obsługa recepcji, dostęp do kuchni oraz możliwość udziału w wewnętrznych wydarzeniach.
Opis lokalizacji
Budynek Hotel Europejski położony jest pomiędzy ulicami Królewską i Ossolińskich, przy ulicy Krakowskie Przedmieście. Budynek znajduje się w odległości kilku minut spacerem od Parku Saskiego. Prestiż lokalizacji potwierdzają znajdujące się w okolicy: budynek Opery Narodowej i Teatru Wielkiego, Uniwersytet Warszawski oraz liczne budynki rządowe. Lokalizacja umożliwia dostęp do licznych linii autobusowych.
Warunki komercyjne
- Liczba stanowisk pracy 886
- Minimalny okres najmu 30 dni
Udogodnienia centrum
- Aneks kuchenny z wyposażeniem
- Biura w pełni umeblowane
- Budki / salki do rozmów telefonicznych
- Dostępność dla osób niepełnosprawnych
- Ethernet (LAN)
- Eventy społecznościowe
- Kawa, herbata i inne napoje
- Kawiarnia z obsługą baristy
- Ksero
- Miejsce przyjazne zwierzętom
- Obsługa recepcyjna
- Przestrzeń eventowa
- Sale konferencyjne
- Serwis sprzątający
- Strefa spotkań nieformalnych
- Telefony IP
- Usługi kurierskie / pocztowe
- WiFi
Informacje o centrum
- Data otwarcia centrum Czerwiec 2019
- Certyfikat zielonego budynku –
- Powierzchnia centrum 4 871 m²
Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zadzwoń i dowiedz się więcej
Podobne biura
Logowanie
Nie pamiętasz hasła?
Aby zresetować hasło, wpisz pełny adres e-mail, którego używasz do logowania się na swoim koncie.
Rejestracja
Załóż konto już dziś!
Dzięki rejestracji będziesz mógł dodawać wybrane budynki do ulubionych, tworzyć tabele z porównaniami biur, personalizować i zapisywać swoje filtry oraz pobierać raporty.