Opis centrum
Bobo Coworking to dostawca biur co-workingowych w Warszawie, tworzy miejsce zarówno dla freelancerów, jak i dużych firm. BOBO Coworking Crown Point oferuje powierzchnię 1700 mkw, na której znajdują się zarówno przestrzenie open-space, jak również wydzielone gabinety do pracy od 2 do 5 osób. Zapewniona została także, ogólnodostępna strefa relaksu z konsolą do gier i kanapami do przeprowadzania nieformalnych spotkań. Do dyspozycji najemców oddano liczne udogodnienia takie jak: w pełni wyposażona kuchnia i zaplecze techniczne, sale konferencyjne do wynajęcia, kantyna, prysznice oraz recepcja.
Opis lokalizacji
Biurowiec Crown Point zlokalizowany jest w jednej z najszybciej rozwijających się i prestiżowych części Warszawy (w sąsiedztwie banków i towarzystw ubezpieczeniowych), na obrzeżach centrum miasta, w pobliżu Ronda Daszyńskiego. Budynek jest łatwo dostępny środkami komunikacji miejskiej, w pobliżu znajduje się stacja metra oraz przystanki autobusowe i tramwajowe.
Warunki komercyjne
- Liczba stanowisk pracy 220
- Minimalny okres najmu Do potwierdzenia
Udogodnienia centrum
- Aneks kuchenny z wyposażeniem
- Biura w pełni umeblowane
- Budki / salki do rozmów telefonicznych
- Dostępność dla osób niepełnosprawnych
- Ethernet (LAN)
- Eventy społecznościowe
- Kawa, herbata i inne napoje
- Kawiarnia z obsługą baristy
- Ksero
- Miejsce przyjazne zwierzętom
- Obsługa recepcyjna
- Przestrzeń eventowa
- Sale konferencyjne
- Serwis sprzątający
- Strefa spotkań nieformalnych
- Telefony IP
- Usługi kurierskie / pocztowe
- WiFi
Informacje o centrum
- Data otwarcia centrum Marzec 2018
- Certyfikat zielonego budynku –
- Powierzchnia centrum 1 700 m²
Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zadzwoń i dowiedz się więcej
Podobne biura
The Shire Plac Małachowskiego
Warszawa, Śródmieście, Plac Małachowskiego 2
Powierzchnia centrum: 2 570 m²
Logowanie
Nie pamiętasz hasła?
Aby zresetować hasło, wpisz pełny adres e-mail, którego używasz do logowania się na swoim koncie.
Rejestracja
Załóż konto już dziś!
Dzięki rejestracji będziesz mógł dodawać wybrane budynki do ulubionych, tworzyć tabele z porównaniami biur, personalizować i zapisywać swoje filtry oraz pobierać raporty.