Budowa drugiej wieży Skyliner II przekroczyła połowę. Na wysokości 65 metrów powstaje 15. piętro przy tempie jednej kondygnacji co pięć dni. W holu ukończono już ośmiometrowe ściany z betonu architektonicznego i monumentalne filary. Główny hol połączy się z wieżą Skyliner I na dwóch poziomach, tworząc 4,5 tys. mkw przestrzeni handlowo-usługowej i umożliwiając bezpośrednie połączenie między dworcem Warszawa Główna a Rondem Daszyńskiego. Równolegle na piątym piętrze montowana jest elewacja, a w części podziemnej oraz na ośmiu najniższych kondygnacjach realizowane są roboty wykończeniowe oraz montaż systemów technicznych.
Skyliner II osiągnie 130 metrów i będzie liczyć 28 pięter, zapewniając 24 tys. mkw powierzchni komercyjnej (w tym 23 tys. mkw biur oraz 1 tys. mkw lokali handlowych). Projekt obejmie także pięciokondygnacyjny parking z 217 miejscami dla aut i 100 dla rowerów. Ogrody na dachach będą zajmowały około 900 mkw. Zakończenie budowy zaplanowano na IV kwartał 2026.
Powiązane newsy
- Realizacja Skyliner II przechodzi do następnej fazy budowy (12 marca 2025)
- Roboty ziemne i fundamentowe zostały pomyślnie sfinalizowane w Skyliner II (5 listopada 2024)
- Skyliner II dostał najwyższy poziom Certyfikacji BREEAM (1 sierpnia 2024)
- Jesienią ruszy budowa Skylinera II (11 kwietnia 2023)
- W Skylinerze powstanie biuro elastyczne (9 września 2022)
- Wieżowiec Skyliner w pełni zasilany przez OZE (12 listopada 2021)
- Podium z dwoma wieżami (26 lipca 2021)
- Warszawski Skyliner już cały pokryty szkłem (31 grudnia 2020)
- Skyliner sięgnął chmur (15 października 2020)
- Warszawski Skyliner pnie się w górę (15 maja 2020)
- Skyliner coraz wyżej (7 czerwca 2019)
- Nowy wieżowiec wyrasta ponad ziemię - Skyliner (23 października 2018)
- Rusza budowa Skylinera (1 sierpnia 2017)
- 195 metrów energooszczędnego Skylinera (23 czerwca 2016)