
Regus rośnie w Warszawie
Regus, wiodący globalny dostawca rozwiązań z obszaru elastycznego miejsca pracy, wynajął 1 072 mkw. powierzchni w biurowcu Grójecka 208. Eksperci JLL doradzali firmie Regus w procesie poszukiwania lok...
Grójecka Offices jest nowoczesnym 8-piętrowym biurowcem, który oferuje 7 400 m2 powierzchni biurowej wykończonej w standardzie klasy A. Pod budynkiem znajduje się parking na 134 miejsca parkingowe. Dodatkowo w ramach inwestycji powstały 64 zadaszone stojaki na rowery oraz prysznice i szafki. W standardzie wykończenia znajdują się m.in.: klimatyzacja, podwieszane sufity oraz uchylne okna. Parter budynku przeznaczony jest pod działalność handlowo-usługową.
W tym budynku dostępne są biura coworkingowe i serwisowane
Budynek położony jest na warszawskiej Ochocie, przy ul. Grójeckiej, niedaleko ulicy Żwirki i Wigury - głównej drogi łączącej centrum miasta z międzynarodowym lotniskiem im. Fryderyka Chopina. Zaledwie 12 minut jazdy samochodem dzieli Grójecką 208 od centrum Warszawy. Taka lokalizacja zapewnia najemcom dostęp do licznych linii autobusowych oraz tramwajowych jak również sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Zadzwoń i dowiedz się więcej
Możesz też zostawić swój numer, a my skontaktujemy się z Tobą
Al. Jerozolimskie 132-134, Ochota, Warszawa
Powierzchnia biurowa: 38 700 m²
Al. Jerozolimskie 146d, Ochota, Warszawa
Powierzchnia biurowa: 7 600 m²
Regus, wiodący globalny dostawca rozwiązań z obszaru elastycznego miejsca pracy, wynajął 1 072 mkw. powierzchni w biurowcu Grójecka 208. Eksperci JLL doradzali firmie Regus w procesie poszukiwania lok...
Grójecka 208, najnowszy projekt firmy OKRE Development, została otwarta. Budynek stanowi atrakcyjną lokalizację dla najemców poszukujących wysokiej jakości powierzchni biurowych z możliwością aranżacj...
Aby zresetować hasło, wpisz pełny adres e-mail, którego używasz do logowania się na swoim koncie.
Załóż konto już dziś!
Dzięki rejestracji będziesz mógł dodawać wybrane budynki do ulubionych, tworzyć tabele z porównaniami biur, personalizować i zapisywać swoje filtry oraz pobierać raporty.