




Opis budynku
Sandoz HQ to nowoczesny budynek biurowy o łącznej powierzchni najmu około 3 200 m2. Budynek w całości zajmowany jest przez jedną firmę.
Opis lokalizacji
Budynek położony jest przy ulicy Domaniewskiej w dynamicznie rozwijającej się, nowoczesnej dzielnicy biznesowej. Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Lotniska Okęcie. Budynek położony jest niedaleko centrum handlowego Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.
Warunki komercyjne
Budynek całkowicie wynajęty.
Informacje o budynku
- Status budynku Istniejący
- Całkowita powierzchnia budynku -
- Współczynnik miejsc parkingowych -
- Certyfikat zielonego budynku -
- Data zakończenia budowy Luty 2003
- Całkowita powierzchnia biurowa netto w budynku 3 200 m²
- Liczba miejsc parkingowych -
Udogodnienia
- Apteka w pobliżu
- Bank
- Bankomat w pobliżu
- Centrum konferencyjne w pobliżu
- Centrum medyczne w pobliżu
- Centrum odnowy biologicznej
- Fitness Club
- Hotel w pobliżu
- Kawiarnia
- Kwiaciarnia
- Paczkomat
- Przedszkole w pobliżu
- Restauracja w pobliżu
- Sauna
- Siłownia w pobliżu
- Sklepy
- Stacja rowerów miejskich
- Usługi kurierskie
Jesteś zainteresowany tą ofertą?
Zadzwoń i dowiedz się więcej
Możesz też zostawić swój numer, a my skontaktujemy się z Tobą
Podobne biura

Empark Mokotów Business Park - Saturn
ul. Domaniewska 41, Mokotów, Warszawa
Powierzchnia biurowa: 12 500 m²

Domaniewska Office Hub
ul. Rodziny Hiszpańskich 8, Mokotów, Warszawa
Powierzchnia biurowa: 25 600 m²

International Business Center A
al. Armii Ludowej 14, Śródmieście, Warszawa
Powierzchnia biurowa: 16 200 m²

Plac Zamkowy – Business with Heritage
ul. Senatorska 2, Śródmieście, Warszawa
Powierzchnia biurowa: 3 653 m²
Logowanie
Nie pamiętasz hasła?
Aby zresetować hasło, wpisz pełny adres e-mail, którego używasz do logowania się na swoim koncie.
Rejestracja
Załóż konto już dziś!
Dzięki rejestracji będziesz mógł dodawać wybrane budynki do ulubionych, tworzyć tabele z porównaniami biur, personalizować i zapisywać swoje filtry oraz pobierać raporty.